본문 바로가기

★ About 영어회화

영어회화 패턴 영어 6. 내가 어떻게 ~할수 있겠어? How can I ~?


영어회화 패턴 영어 6. 내가 어떻게 ~할수 있겠어? How can I ~?

How can I ~?

 How can I tease you? 내가 널 놀려 먹다니? 
 How can I know that?  내가 어떻게 알겠어?
 How can I go without you? 너 없이 어떻게 가? 
 How can I spend all that mnoney? 내가 그돈을 다 어떻게 쓰니? 
 How can I trust you? 널 믿으라고?